ΕΠΕΙΓΟΝ!!! ΔΕΙΤΕ τι συμβαίνει με τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς! Καταγγελία -”φωτιά”!!! | Πρωτη news sport

Πήγα σε υποκατάστημα της Εθνικής τράπεζας σε μια συνοικία
του Πειραιά, για να πληρώσω την τελευταία δόση εφορίας της μητέρας μου και τον ΕΝΦΙΑ. Μόλις φτάνει η σειρά μου, δίνω το βιβλιάριο στην ταμία και της ζητάω πρώτα να μου κάνει μια ενημέρωση για να δω πόσα έχει μέσα, για να δω τι μπορώ να πληρώσω.

Οποία ΕΚΠΛΗΞΗ. Μου λέει ότι δε μπορώ να σηκώσω χρήματα από το λογαριασμό. Αμέσως αγριεύω και ρωτάω γιατί. Απαντά ότι εδώ και ένα χρόνο υπάρχει εγκύκλιος, σύμφωνα με την οποία, πρέπει να προσκομίσουμε πρόσθετα στοιχεία για τους λογαριασμούς, και μας τηλεφωνούσαν εδώ κι ένα χρόνο για να το κάνουμε, αλλά δεν το κάναμε.(Ψέμα ασύστολο, ουδέποτε με πήραν τηλέφωνο).
Της απαντώ ότι τον περασμένο μήνα πήγα στη διευθύντρια και πλήρωσα τους λογαριασμούς με το βιβλιάριο. Η διευθύντρια μου είπε ότι ναι μεν υπάρχει η εγκύκλιος εδώ και ένα χρόνο, αλλά τις τελευταίες δέκα μέρες άρχισε να εφαρμόζεται.
 Τα στοιχεία που ζητούν είναι:
1) Ταυτότητα
2) Εκκαθαριστικό εφορίας 2014
3) Λογαριασμό τηλεφώνου πρόσφατο (σταθερό ή κινητό)
4) Λογαριασμό ΔΕΗ ή ΕΥΔΑΠ πρόσφατο
5) Μισθοδοσία ή βεβαίωση εργοδότη ή έναρξη δραστηριοτήτων (για εργαζομένους)
6) Βεβαίωση ή αποδεικτικό σύνταξης (τρίμηνο) (για συνταξιούχους)
7) Κάρτα ανεργίας σε ισχύ (για ανέργους)
Ήταν και άλλοι άνθρωποι εκεί που είχαν ήδη φέρει τα έγγραφα και πάλι διαμαρτύρονταν γιατί δε μπορούσαν να βγάλουν άκρη. Ρωτάω αν μπορώ να βγάλω χρήματα από το μηχάνημα και μου είπαν ότι μπορώ ΑΚΟΜΑ.
Βγαίνω έξω σε έξαλλη κατάσταση, αναθεματίζοντας τη συγκυβέρνηση. Όταν ξαναμπαίνω, ρωτάω τη διευθύντρια τρία πράγματα:
1) Αν είναι ενήμερη για τα τόσο προσωπικά στοιχεία που ζητούν η περίφημη ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ που μόνο το Θρήσκευμα θεωρούσε προσωπικό δεδομένο και το έβγαλε από τις ταυτότητες.
2) Αν θέλω να πληρώνεται η σύνταξη της μητέρας μου από τον ταχυδρόμο τι πρέπει να κάνω
3) Και το σημαντικότερο απ’ όλα, γιατί έχουν μόνο ένα ταμείο για την εξυπηρέτηση του κόσμου
Οι απαντήσεις ήταν εκπληκτικές. 1)Εγώ δε μίλησα για θρήσκευμα, 2)για να πληρωθεί η σύνταξη από ταχυδρόμο πρέπει να ανοιχθεί άλλος λογαριασμός σε τράπεζα και 3) έχουμε και δεύτερο ταμείο (την κοπέλα που καταχωρούσε σε υπολογιστή επί μία ώρα – και ακόμα δεν είχε τελειώσει – τα στοιχεία αυτά που προσκόμισε ένα ζευγάρι μεσόκοπων ανθρώπων).
Ήμουν μέσα στην τράπεζα, περιμένοντας πάλι τη σειρά μου και ωρυόμουν και είπα ότι πρέπει να πάρουμε όλοι τα λεφτά μας από τις τράπεζες. Τότε μου είπε η διευθύντρια ότι ισχύει το ίδιο για ΟΛΕΣ τις τράπεζες.
Ο λογαριασμός είναι κοινός με τη μητέρα μου. Ρωτάω αν πρέπει να φέρω και τη μητέρα μου που είναι 85 ΕΤΩΝ και με κινητικά προβλήματα. Ναι, πρέπει να πάω και τη μητέρα μου με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά, αλλά ας κάνω πρώτα τα δικά μου για να μπορεί να κινηθεί ο λογαριασμός.
Και ερχόμαστε στην «υπέροχη» ταμία. Της δίνω πρώτα τον ΕΝΦΙΑ, λέγοντας της ειρωνικά ‘ορίστε το ΕΝΟΙΚΙΟ της ΜΕΡΚΕΛ’. Μου λέει χαμηλόφωνα ‘θα ξεσπάσετε και σε μένα τώρα;’ Δεν απαντώ και δίνοντάς μου τον ΕΝΦΙΑ και την απόδειξη τη ρωτάω ‘δε θα το συρράψετε;’ Και μου απαντά ‘ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΣΥΡΡΑΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.’ Το συνέραψε τελικά. Φεύγοντας της είπα ότι θα της πάρω δώρο ένα συρραπτικό και το ΕΚΑΝΑ. Αγόρασα ένα συρραπτικό και θα της το πάω την επόμενη φορά.
Και ρωτάω, κύριε Χίο, τι έχει να γίνει την Παρασκευή στις 28/11/2014, πού θα γεμίσουν με ουρές οι τράπεζες για να πληρωθούν συντάξεις, μισθοί και να καταβληθούν οι δόσεις των φόρων; Όσοι έχουν κάρτα, ίσως να μπορούν να βγάλουν χρήματα, οι υπόλοιποι τι ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ;
Υ.Γ.1 Συγνώμη για την μακρηγορία μου, αλλά ακόμα δε μπορώ να ηρεμήσω. Ήμουν σαν ταύρος σε υαλοπωλείο και είπα πολύ άσχημα πράγματα μέσα στην τράπεζα.
Υ.Γ.2 Είμαι ηλίθια που τα πλήρωσα. Έπρεπε να στείλω μήνυμα μέσω του gsis στην εφορία να τα πάρει αυτή από την τράπεζα, μια που έχουν τόσο καλές σχέσεις.
Με εκτίμηση, Ματίνα Παπ.
 
Top