Μ.Ταουξίδη-Είμαι μια μικρή έμπορος που πάντα θα ουρλιάζω οτι δεν είμαστε κλέφτες!!! | Πρωτη news sport

 Σήμερα άκουσα στην τηλεόραση τον
υπουργό αγροτικής ανάπτυξης να λέει (πρέπει πρώτα να συζητήσουμε με τους αγρότες και να βρούμε μια φόρμουλα να μην καταστραφούν οι άνθρωποι),μια θλίψη για πολλοστή φορά κυρίευσε την ψυχή μου,είμαι 49 χρόνων προέρχομαι από μια οικογένεια εμπορική ,δεν άκουσα ποτέ!υπουργό εμπορείου!να το λέει αυτό για τους εμπόρους,απεναντίας για όλες τις κυβερνήσεις ήμασταν πάντα οι κλέφτες που δεν τους πληρώναμε,αφού πολλές φορές έχω μπει στον πειρασμό να αθροίσω πόσα λεφτά έχουμε δώσει ο πατέρας μου η μητέρα μου η αδελφή μου και εγώ στο δημόσιο και να το κοινοποιήσω,απεναντίας πάντα προτεραιότητα σε κινήσεις έχουν τα μεγάλα εμπορικά τραστ,μάλιστα σήμερα ο πρόεδρος του σελπε που είναι σχεδόν καθημερινός στις τηλεοράσεις μας είπε ότι (στην αρχή όταν κλείσανε οι τράπεζες ο κόσμος πήγε στα τρόφιμα,η πτώση των υπολοίπων προϊόντων έπεσε στο 70% κατακόρυφα άλλα μετά τις πρώτες ήμερες υπήρξε άνοδος πωλήσεων και η πτώση περιορίστηκε στο 10% ,και ξέρετε γιατί?γιατί ο πελάτης που αποφασίζει πάντα σοφά απευθύνθηκε στα μεγάλα καταστήματα που πάντα κόβουν απόδειξη και δεν φοροδιαφεύγουν γιαυτό και παρουσιάστηκε αύξηση εσόδων 2 εκ ευρώ στο κράτος το 15νθημερο που ήταν κλειστές οι τράπεζες,συν ότι ένα μεγάλο κατάστημα δημιουργεί ασφάλεια στον πελάτη αν πάθει μια ζημιά γιατί ο μικρός αύριο μπορεί να κλείσει)αυτά μας είπε λοιπόν ο κύριος Μακρής αλλά δεν μας είπε τι προϊόντα προτίμησαν οι άνθρωποι που ψώνισαν μέσα στο capital control (τσάντες επώνυμες,πανάκριβα αυτοκίνητα,ακριβές ηλεκτρικές συσκευές.......)δεν μας είπε ότι δεν υπήρχε σε αυτήν τη διάρκεια πληρωμή ΦΠΑ,δεν μας είπε ότι οι μεγάλοι είναι που παρουσιάζουν την μεγαλύτερη μη απόδοση ΦΠΑ,δεν μας είπε τίποτα για τους παθητικούς ισολογισμούς στο τέλος του έτους,δεν μας είπε τίποτα για τις τριγωνικές επιχειρήσεις που νομίμως δεν φορολογούνται,και επί τέλους δεν μας είπε κανένας υπουργός και καμιά κυβέρνηση γιατί δεν δέχεται μια πάγια επιθυμία μας να συνδεθούν οι ταμειακές μας μηχανές με το taxis και να γίνετε αυτόματα η πληρωμή ,το ζητάμε από την δεκαετία του 90,θα σας πω εγώ γιατί δεν θέλουνε γενικώς να συνεννοηθούν μαζί μας γιατί δεν μας θέλουνε αν μπορούσαν να πατήσουν ένα κουμπί να μας εξαφανίσουν θα ήταν ικανοποιημένοι!μάλιστα θα σας μεταφέρω τα λόγια της τρόικα το 2013(δεν καταλαβαίνουμε πως αντέχουν ακόμα οι μικροί και δεν έχουν κλείσει όλοι!δεν είχαμε υπολογίσει σωστά πόσο πολύ θα βοηθούσαν οι παππούδες την κατάσταση ,αλλιώς κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει ΚΑΝΈΝΑΣ!!!!!μια μικρή έμπορος που πάντα θα ουρλιάζω ότι δεν είμαστε κλέφτες!!!!!!!!!!!
 
Top