Βλάσης Τσιώτος"Προς ομιλούντες γαιοσκώληκες και πλανόδιους τοπικούς γυμνοσάλιαγκες"...!!! | Πρωτη news sport

Προς ομιλούντες γαιοσκώληκες
και πλανόδιους τοπικούς γυμνοσάλιαγκες :

1. Μην ξεγελιέστε από το περιτύλιγμα , διαθέτω μεγάλο στομάχι και τεράστιο απόθεμα πείσματος και υπομονής.
2. Η μέχρι τώρα μικρή μου θητεία στα δημοτικά δρώμενα έχει αποδείξει ότι είμαι αυτόφωτος, μια έννοια που εσείς βέβαια δεν γνωρίζετε. Μπορεί να συμφωνεί κάποιος ή να διαφωνεί μαζί μου, κανείς όμως δεν μπορεί να με κατηγορήσει για υπόγειες διαδρομές. Άλλωστε δεν θα ακολουθούσα ποτέ μια διαδρομή την οποία γνωρίζετε τόσο καλά με αποτέλεσμα να συναντηθούμε. Η αντοχή μου στην αηδία έχει τα όρια της και ξέρω να τα προστατεύω.
3. Να είστε σίγουροι πως αν μου άρεσε το κυνήγι θα ήμουν ο κυνηγός ή το βουβάλι (λόγω σωματοδομής) και όχι ο λαγός και βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θα ήμουν το όρνιο.
4. Σε άρματα εγώ δεν μπαίνω γιατί με πειράζει ο συνωστισμός. Δεν υπάρχει περίπτωση να απαξιωθώ ηθικά για μια καρέκλα. Έχω σημαδέψει καλά τον δρόμο για το σπίτι μου ώστε αν χρειαστεί δεν θα δυσκολευτώ καθόλου στην επιστροφή.
5. Ότι θέλω να πω το λέω ο ίδιος δημόσια ή το γράφω με την υπογραφή μου. <<Χτυπάω >> πάντα από μπροστά έχοντας προειδοποιήσει και ποτέ από πίσω ή κρυμμένος. Σε λαγούμια δεν σύχναζα ποτέ..
Αυτό το μήνυμα δεν έχει συγκεκριμένο παραλήπτη. Αν κάποιος νιώσει ότι τον αφορά ας πρόσεχε…
www.facebook.com-Βλάσης Τσιώτος
 
Top