Δ. Ραψωματιώτης : «Επιχειρηματική Συνεργασία για το Αποτέλεσμα» | Πρωτη news sport

 
Αγαπητοί φίλοι και «φίλοι»,

Όσοι με γνωρίζετε και έχετε παρακολουθήσει τη διαδρομή μου, γνωρίζετε ότι το «κάδρο μου» γράφει μόνο Ραψωματιώτης. Δεν ακολουθώ κανέναν, δε δέχομαι να με κατατάσσουν και ούτε, φυσικά, θέλω και να με ακολουθήσει κανένας.
Στην προσωπική και επαγγελματική μου διαδρομή, έχω κάνει αγώνες, έχω συμφωνήσει δημόσια με όσα με κάνουν να νιώθω ότι είναι σωστά, αλλά έχω διαφωνήσει και έχω διαφοροποιηθεί σε όσα είναι αντίθετα από την ιδεολογία μου και τον τρόπο ζωής μου.
Στον αγώνα μου για το Επιμελητήριο, δε ζητάω να με ακολουθήσετε, ζητάω τη συνεργασία σας.
Ως επιχειρηματίες γνωρίζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις για μια συνεργασία.
Με ξεκάθαρους και ουσιαστικούς ρόλους μπορούμε να βρούμε τα σημεία που μας ενώνουν, ν’ αποφασίσουμε ν’ αφιερώσουμε λίγο χρόνο για ν’ αναπτύξουμε αυτά τα κοινά σημεία μας, να τα κάνουμε κοινό θέμα εργασίας, να βγάζουμε προτάσεις, να τα παρουσιάζουμε και, όλοι μαζί, να διεκδικήσουμε τη λύση των προβλημάτων ή τον τρόπο υλοποίησης των προτάσεών μας.
Παρά τις αναβολές και τις καθυστερήσεις, οι εκλογές του Επιμελητηρίου έρχονται και πρέπει να είμαστε έτοιμοι.
Η συμμετοχή μας και μόνο θα δώσει λύσεις, θα διευκολύνει τις δουλειές μας και θα φέρει τα αποτελέσματα. Θα φέρει, όπως λέμε, 
την «Επιχειρηματική Συνεργασία για το Αποτέλεσμα».

Ραψωματιώτης Δημήτρης

19 Μαΐου 2017
 
Top