Το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας
και το British Council διοργάνωσαν Πανελλήνιο Ψηφιακό Διαγωνισμό για το 2014, με θέμα “Λέμε ΟΧΙ στο Σχολικό Εκφοβισμό”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
και το British Council διοργάνωσαν Πανελλήνιο Ψηφιακό Διαγωνισμό για το 2014, με θέμα “Λέμε ΟΧΙ στο Σχολικό Εκφοβισμό”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Απευθυνόταν σε μαθητές των Ε΄και Στ΄ Τάξεων των Δημοτικών Σχολείων και όλων των τάξεων των Γυμνασίων και ήταν μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος των διοργανωτών, με τίτλο “Σέβομαι τη διαφορετικότητα”.
Ένα πρόγραμμα κατά της ενδοσχολικής βίας που βασίζεται στα ιδανικά και στις αξίες του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας.
Οι συμμετοχές ήταν πάρα πολλές! 222 σχολεία! 546 ομάδες από όλη την Ελλάδα! 1.944 παιδιά!
Η ομάδα του Σχολείου μας, του 2ου 4/θεσίου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού Κορινθίας, συμμετείχε με ένα εξαιρετικό βίντεο, μέσα από το οποίο τα παιδιά προσπάθησαν να δώσουν τα δικά τους μηνύματα, που αφορούν στη φιλία, στην επίλυση των διαφορών και στην αποδοχή του άλλου γι' αυτό που είναι. Ο τίτλος της δουλειάς τους: “Η αλήθεια νικάει!”
Με ιδιαίτερη χαρά, μαθητές και δάσκαλοι, πληροφορηθήκαμε πως ψηφιστήκαμε μέσα στις δέκα καλύτερες συμμετοχές, κερδίζοντας τον τίτλο της “πιο δυναμικής εργασίας”!
Στην τελετή ανακοίνωσης και απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, την Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014, το Σχολείο εκπροσώπησαν η συντάκτρια του παρόντος ως Διευθύντρια και η Υπεύθυνη εκπαιδευτικός της δράσης κα Μαρία Μαυραγάνη.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας, τόσο για την προσπάθεια και συμμετοχή τους, όσο και για τη διάκρισή τους.
Αν λάβουμε υπόψη τις πολλές ιδιαιτερότητες και δυσκολίες του συγκεκριμένου Σχολείου, που στεγάζεται σε προκατασκευασμένες αίθουσες και φιλοξενεί κυρίως Ρομά μαθητές, η διάκριση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία, για μας.
Μας δίνει τη δύναμη να προσπαθήσουμε ακόμη περισσότερο για ένα καλύτερο μέλλον για όλα τα παιδιά!
Επιμέλεια Δήμητρα Τσεπεντζή
Διευθύντρια 2ου 4/Θ Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού