Θ. Μάρκος αποσύρω την υποψηφιοτητά μου...!!! στηρίζω το Χρήστο Κορδώση για πρόεδρο της ΝΟΔΕ | Πρωτη news sport

Πιστεύω στην αξία της συμμετοχής στα κοινά

και αυτός ήταν ο λόγος που αποφάσισα να εμπλακώ με τις εκλογές της ΝΟΔΕ Κορινθίας.
Μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου όμως, ακολούθησαν αρκετές άλλες.
Ο αριθμός των υποψηφιων κατά την άποψή μου είναι υπερβολικός για το σώμα των εκλεκτόρων, ενω παράλληλα θεωρώ ότι η κάθε μια συγκεντρώνει τα δικα της θετικά στοιχεία κάτι που είναι πολύ θετικο για την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας.
Πρόθεση μου ήταν με την υποψηφιότητα μου να ενώσω τον κόσμο της νέας Δημοκρατίας.
Αυτό πλέον δεν είναι δυνατόν με τις υποψηφιότητες που έχουνε βγει στο προσκήνιο και για αυτό το λόγο αποσύρω τη δικη μου και εύχομαι στο Χρήστο Κορδώση ο οποίος πιστεύω ότι είναι και ο καταλληλοτερος για να κερδίσει τις εκλογές καλή δύναμη στο δύσκολο έργο του.
Ο Χρήστος Κορδώσης συγκεντρώνει πολλά από τα στοιχεία που θεωρώ ότι είναι κομβικά για το μέλλον της παράταξης ενώ παράλληλα η ενασχόλησή του με τα κοινά δείχνει ότι θα είναι ένας χρήσιμος πρόεδρος της ΝΟΔΕ
Ανεξαρτήτα πάντως του αποτελέσματος θα είμαι στη διάθεσή του επόμενου προέδρου της ΝΟΔΕ από τη θέση μου στο κόμμα για να βοηθήσω την Κορινθία οποτε μου ζητηθεί. 
 
Top