Άρχισαν τα όργανα...!!! Γεννηματά: Χτύπημα κάτω από τη μέση η αιχμή Ανδρουλάκη για οικογενειοκρατία | Πρωτη news sport

Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
και υποψήφια για την ηγεσία του νέου προοδευτικού φορέα Φώφη Γεννηματά μιλώντας στη τηλεόραση του ΣΚΑΪ αντέκρουσε τις αιχμές που είχε αφήσει εις βάρος της ο Νίκος Ανδρουλάκης έχοντας μιλήσει για οικογενειοκρατία και πολιτικούς με κληρονομικό δικαίωμα.

Η κ. Γεννηματά έκανε λόγο για χτυπήματα κάτω από τη μέση. «Είναι πολιτική μου επιλογή να μην μπαίνω σε μικρότητες και χτυπήματα κάτω από τη μέση. Προτεραιότητά μου είναι η ολοκλήρωση του εγχειρήματος. Προφανώς δεν βοηθούν αυτές οι δηλώσεις. Τι σημαίνει οικογενειοκρατία.
Το ακούω 17 χρόνια που είμαι στην πολιτική. Ο Γιώργος Γεννηματάς δεν υπήρξε ποτέ τζάκι της πολιτικής. Πολεμήθηκε από τους μηχανισμούς», σημείωσε. Υπενθύμισε ότι η ίδια δραστηριοποιήθηκε στην πολιτική αφού πέρασαν έξι χρόνια από τον θάνατο του Γιώργου Γεννηματά.
Ο κ. Ανδρουλάκης, σε δική του συνέντευξη στον ΣΚΑΙ είχε πει τα εξής: «Για εμένα στρατηγικός αντίπαλος είναι το κληρονομικό δικαίωμα στην πολιτική. Είχες μια κληρονομιά, είχε κάποιος χρήματα, γίνεσαι ισχυρότερος. Ήταν ο πατέρας σου πολιτικός; 
Αρα πιθανότατα να γίνεις κι εσύ πολιτικός σε σχέση με κάποιον που δεν έχει την κληρονομική ισχύ. Εγώ δεν θέλω αυτή την κοινωνία.»
 
Top