Σ.ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ: Συνεχίζω χωρίς βοήθεια από κανένα σύστημα τον αγώνα για την δικαίωσή μου...!!! | Πρωτη news sport

Κατά την ακροαματική διαδικασία
στην δίκη, και κάτω από την βασανιστική διαδικασια των ερωτήσεων των δικηγόρων Vaso pantazi και Γιώργου Μιχαλόλια, και πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεση μας και που θα κατατεθούν κατά την διαδικασία των αναγνωστεων εγγράφων, προέκυψε ότι το 2013 ο ψευδομαρτυρας Δ κατέθεσε παράνομα και παράτυπα για μένα και κάτω από καθεστώς συλληψεως και με χειροπέδες στα χέρια.
Αυτό σημαίνει ότι ο Δ είχε συλληφθεί και από κατηγορουμενος για τα δικά του αδικήματα αντάλλαξε την δική του ελευθερία με την δική μου προφυλάκιση.....!!! 
Συνεχίζω,χωρίς πλάτες και βοήθεια από κανένα σύστημα, κόμμα η οτιδήποτε άλλο,έναν αγώνα για την ΑΠΟΛΥΤΗ ηθική,ποινική,πολιτική μου δικαίωση,το οφείλω άλλωστε στον εαυτό μου στα παιδιά μου στους φίλους  και συγγενείς μα πάνω από όλους το χρωστάω στους Κορινθιους που το 12 με τίμησαν με την ψήφο τους.....

Στάθης Μπούκουρας
 
Top