Νίκος Ξυλουρης "Ευχαριστώ για τη στήριξη σας"... αλλά με αιχμές για το νέο και το παλιό...!!! | Πρωτη news sport

Μετά την ανακοίνωση των
αποτελεσμάτων και την κατανομή των εδρών στις εκλογές του Επιμελητηρίου Κορινθίας, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά όλο τον κόσμο, γνωστούς και αγνώστους, που στήριξαν την επιλογή μου να συμμετέχω ως υποψήφιος στις εκλογές. 
Η στήριξη τους αυτή είχε ως αποτέλεσμα την εκλογή μου ως πρώτος στο δύσκολο αυτό τμήμα των υπηρεσιών όπου και ήμουν υποψήφιος, κάτι το οποίο με τιμάει ιδιαίτερα και με γεμίζει ευθύνες για το μέλλον.
Χτες ενημερώθηκα και επίσημα από τον επικεφαλής του συνδυασμού μου ότι επέλεξε, μετά από προσωπική του απόφαση, να χρησιμοποιήσει την δική μου μοναδική έδρα για την συμμετοχή του στο ΔΣ οπότε δεν θα έχω την δυνατότητα να μετέχω στο νέο σχήμα που προέκυψε και να εκπροσωπήσω όσους με πίστεψαν και με εξέλεξαν πρώτο με τον πλέον δημοκρατικό τρόπο.
Δεν μένει παρά να σεβαστώ την απόφαση του και να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα μέλη που απαρτίζουν το νέο ΔΣ του Επιμελητηρίου Κορινθίας.
Με εκτίμηση,

Ξυλούρης Χ. Νικόλαος
ΥΓ. “Ανήρ έννους τα καινά τοις πάλαι τεκμαίρεται”. – Σοφοκλής

(Ο άνθρωπος που έχει μυαλό, κρίνει τα νέα από τα παλιά).
Αν αυτό εκπροσωπεί το νέο, τότε το παλιό ποιο είναι?
 
Top