Δημήτρης Μπίτζιος: "Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή η εκλογή μου στο Εμπορικό Επιμελητήριο" | Πρωτη news sport

Αποτελεί ιδιαίτερη προσωπική τιμή
η εκλογή μου στο Εμπορικό Επιμελητήριο και θέλω να εκφράσω ολόψυχα τις ευχαριστίες μου σε όλους όσους με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους.
Το αίσθημα ευθύνης γίνεται ακόμα μεγαλύτερο μετά την τοποθέτηση μου σε καίρια θέση στο Δ.Σ., υπό την προεδρεία του κ.Πιτσακη τον οποίο εμπιστεύομαι αμέριστα, τόσο εγώ όσο και η πλειοψηφία των συναδέλφων.
Ξεκινάμε λοιπόν μαζί για μια νέα αρχή. Ξεκινάμε Δυναμικά, για την ιδανική επανεκκίνηση του Κορινθιακού Επιχειρείν, με μια καινούργια ομάδα που απαρτίζεται απο νέους ανθρώπους, με όραμα και όρεξη για δουλειά.
Ξεκινάμε με γνώμονα τις καθημερινές, μικρές και μεγάλες ανάγκες των συναδέλφων Κορινθίων,οι οποίοι έχουν τόσο ταλαιπωρηθεί απο την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και την αναλγησία όλων των αρμοδίων φορέων.
Η πορεία μας στο χρόνο θα δείξει και εσείς θα αξιολογήσετε το έργο που θα επιτελέσουμε καθώς και το ισοζύγιο μεταξύ θετικών και αρνητικών.
Μεταξύ λόγων και έργων. Υπάρχει όμως ένα πράγμα για το οποιο μπορώ με σιγουριά απο τώρα να δεσμευθω και να σας εγγυηθώ. Θα είμαι ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ σε όποιον χρειαστεί την βοήθεια μου, την οποία θα παρέχω πάντα με ειλικρίνεια και ευθύτητα, με όρεξη και χαρά.
Πάντα απο καρδιάς και πάντα με ανιδιοτέλεια !

Δημήτρης Μπίτζιος
Σας Ευχαριστώ θερμά και πάλι !
 
Top