Η ΑΕΚ παρουσίασε συμβόλαιο κι ο Λάζαρος τονίζει «Δεν έχω υπογράψει για το '18-'19»! | Πρωτη news sport

Ο Χριστοδουλόπουλος απευθυνόμενος προς
το νομικό επιτελείο της Ένωσης, κατά τη δικαστική διαμάχη με τον Ολυμπιακό για τη μεταγραφή του, ανέφερε: «Δείξτε μου το συμβόλαιο που λέτε πως έχω υπογράψει!». Κατέθεσε το συμβόλαιο η ΑΕΚ.

H κόντρα ΑΕΚ και Ολυμπιακού για τον Λάζαρο Χριστοδουλόπουλου κορυφώνεται αυτή την ώρα στη ΕΠΟ, όπου οι δυο πλευρές καλούνται να φέρουν τα αποδεικτικά στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η καθεμία, αναφορικά με τον παίκτη και το που ανήκει ή όχι.

Θέση εν τω μεταξύ πήρε κατά τη διαδικασία και ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής. Αφού πήρε το λόγο, κατά την τοποθέτησή του, απευθύνθηκε στο νομικό επιτελείο της Ένωσης και είπε χαρακτηριστικά: «Δείξτε μου το συμβόλαιο που λέτε πως έχω υπογράψει με την ΑΕΚ». Στη συνέχεια, συμπλήρωσε αναφέροντας ρητά πως «δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο με την ΑΕΚ για τη σεζόν 2018/19».

Εξάλλου, αναφερόμενος στον αντιπρόεδρο της ΑΕΚ, Μηνά Λυσάνδρου, που εκπροσωπεί νομικά τους «κιτρινόμαυρους» στην εκδίκαση, είπε: «Χαίρομαι που είναι εδώ σήμερα, διότι υπήρξε ο δικηγόρος μου στην υπόθεση του συμβολαίου μου παλαιότερα. Έτσι θα το μάθει όλη η Ελλάδα».


ΔΙΑΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

Η πλευρά της ΑΕΚ, δια των εκπροσώπων της, ανέφερε πως έχει στα χέρια της σε έξι αντίγραφα το συμβόλαιο που έχει υπογράψει ο παίκτης με την «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ, καταθέτοντάς το στην έδρα του δικαστηρίου. Τότε ο Ολυμπιακός ζήτησε να το πάρει στα χέρια του, με την Ένωση να αρνείται. Το συμβόλαιο, όπως παρουσιάστηκε αργότερα στην αίθουσα, είχε ημερομηνία 1/7/18.

Η έδρα ρώτησε τους εκπροσώπους της ΑΕΚ αν το συμβόλαιο που κατατέθηκε είναι επικυρωμένο, με τους τελευταίους να απαντούν πως δεν το έχουν κάνει, καθώς ο παίκτης εν τω μεταξύ είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, ενώ είχε εκδοθεί και το αντίστοιχο δελτίο. Ισχυρίστηκε πως αποτελεί ουσιαστικά την αγορά δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή και θα είχε ισχύ μετά το τέλος του διετούς δανεισμού του παίκτη από τη Βερόνα.

Τότε η πλευρά του Ολυμπιακού ανέφερε πως το έγγραφο είναι μεταχρονολογημένο, με τον ίδιο τον Χριστοδουλόπουλο να ισχυρίζεται πως είχε υπογράψει στις 27 ή στις 28 Αυγούστου 2016, όταν ήταν ακόμα παίκτης της Βερόνα. Επιπλέον, ο παίκτης είπε πως δεν είναι συμβόλαιο, αλλά η βάση για μια εκ των υστέρων συζήτηση με την πλευρά της ΑΕΚ για οικονομική συμφωνία. Τέλος, υπογραμμίστηκε από τον Ολυμπιακό πως το έγγραφο φέρει την υπογραφή του Αλέξη Δέδε, που σήμερα εργάζεται στην ΕΠΟ, όμως τότε ήταν Διευθύνων Σύμβουλος στην ΠΑΕ ΑΕΚ.
 
Top