Περπέρογλου: «Ο Σπανούλης είναι πάντα το παράδειγμα»! | Πρωτη news sport

«Ο Ερυθρός Αστέρας είναι μια ομάδα
με σπουδαία παράδοση, ιστορία και μεγάλη μάζα οπαδών. Πάντα μου άρεσε να παίζω στο Βελιγράδι! Μίλησα με τον Μίλαν πριν υπογράψω αφού είχαμε συνεργαστεί στον Ολυμπιακό και διατηρούμε εξαιρετική σχέση όλα αυτά τα χρόνια. Νομίζω πως ήταν έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να γίνει πρώτος προπονητής. Δούλεψε με σπουδαίους προπονητές, έχει την εμπειρία και τη νοοτροπία νικητή. Ήταν η ώρα να κάνει το βήμα και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει σπουδαίος! Σίγουρα δεν είναι εύκολο να προβιβάζεσαι στη θέση του πρώτου προπονητή όμως είναι έτοιμος. Πρέπει κατ' αρχάς να δούμε την αγωνιστική φιλοσοφία του και τον τρόπο που προσεγγίζει το παιχνίδι» εξήγησε στην αρχική τοποθέτηση στο basketballsphere.com

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη συνύπαρξή του με τον Τόμιτς στον Ολυμπιακό και τις ομοιότητες με τον Ερυθρό Αστέρα: «Όλα έχουν να κάνουν με τη "χημεία" μεταξύ των παικτών, το πόσο καλά δουλεύουν μαζί και το αν βάζουν την ομάδα πάνω από το "εγώ". Ο Ολυμπιακός ήταν μια νεανική ομάδα, υπήρχε δίψα από όλους και επιθυμία να "χτίσουν" τις καριέρες τους. Υπήρχε επίσης ένας ηγέτης όπως ο Σπανούλης, ο οποίος είναι πάντα το παράδειγμα για το πώς πρέπει να δουλεύεις. Ο Ερυθρός Αστέρας είναι επίσης ένα νεανικό σύνολο από παίκτες που θέλουν να αποδείξουν πράγματα. Βλέπω ομοιότητες όμως όλα θα φανούν στο παρκέ...».
Κατέληξε, δε, λέγοντας: «Ο πρώτος προπονητής μου ήταν Σέρβος. Όλη η καριέρα μου είχε επιρροές από Σέρβους προπονητές. Θεωρώ ότι οι Σέρβοι και οι Έλληνες έχουν την ίδια νοοτροπία. Έμαθα πράγματα από όλους όσοι συνεργάστηκα μαζί και ήταν τιμή μου. Η σερβική σχολή ήταν η πιο επιτυχημένη στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και είμαι ευλογημένος που δούλεψα μαζί τους». Σε ό,τι αφορά τα ντέρμπι με την Παρτίζαν και τις συγκρίσεις με τα Ολυμπιακός Παναθηναϊκός, τόνισε: «Υπάρχουν λίγα γήπεδα στην Ευρώπη όπου μπορείς να ζήσεις αυτή την ατμόσφαιρα κι αυτά είναι στη Σερβία και την Ελλάδα. Χαίρομαι που θα το ζήσω ξανά».
 
Top