Ο ΠΟΛΥΠΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΒΟΥΤΙΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΑΜΠΙΝΓΚ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ... ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΕΦΤΕΙ... | Πρωτη news sport

Ξανάγινε της παράκαμψης! Πάλι ο πολύπαθος
δρόμος των Βουτιάνων παίρνει την εκδίκηση του και πάλι .......μία από τα ίδια! Γιατί η ανευθυνότητα σε αυτό το τόπο είναι φαίνεται είδος σε υπερεπάρκεια! Δεν πρόλαβε ένας χειμώνας να περάσει και το "Γεφύρι της Άρτας" καταρρέει ξανά στο σημείο της πρόσφατης αποκατάστασης, που προεκλογικά με πόση σπουδή "εγκαινιάστηκε" για μια ακόμη φορά! Δεν έχει σημασία αν ο υποφαινόμενος δικαιώθηκε, γιατί δήλωνε τότε ότι θα υπάρξει πάλι κατάρρευση, αλλά για την ιστορία ας ειπωθούν με κατανοητά λόγια ( για μη μηχανικούς) τι έγινε με αυτό το δρόμο και πως ξαναμελετήθηκε! Στο συγκεκριμένο σημείο που είχε καταρρεύσει το έτος 2010 η θραύση του εδάφους ( το σημείο που διαχωρίζεται το σταθερό έδαφος από το υπερκείμενο ασταθές ) βρίσκεται σε βάθος 14 περίπου μέτρων από τη στάθμη του εδάφους ! Η μελέτη αποκατάστασης από το γνωστό γραφείο της ......διαπλοκής προέβλεπε αντικατάσταση του χαλαρού εδάφους σε βάθος μόνον 5 μέτρων από το οδόστρωμα!!!!!!! το υπόλοιπο κάτω μεχρι τα 14 μέτρα το άφησαν ανέγγιχτο γιατί έτσι τους άρεσε!!!!!
Δεν υπάρχει βέβαια καμία επιστημονική τεκμηρίωση γιατί αυτήν την πρόταση που εν τέλει υλοποιήθηκε και 500.000 ευρώ από το ΠΔΕ (χρήματα του φορολογούμενου) πήγαν στο "γάμο του καραγκιόζη"! τόσο απλά !
Φόρτωσαν στη συνέχεια και με συρματοκυβώτια (επιπρόσθετα φορτία χωρίς λόγο) τη βάση του νέου επιχώματος το βάρυναν πιο πολύ και να το αποτέλεσμα !
Αυτά τα ολίγα έτσι για τους αυτονόητους συνειρμούς, μία προσέγγιση για τον τρόπο που γίνονται οι σχεδιασμοί στην Περιφέρεια της Αειφορίας !!!!!!!!!!!!!!!                                                      Γιώργος Πουλοκέφαλος                                                                                                             Για όσους γνωρίζουν από τεχνική ορολογία, το σαρζανέτ είναι το τεχνητό ανάχωμα από πέτρες μέσα σε συρμάτινα καλούπια που τοποθετείται για να συγκρατήσει ρευστές μάζες χώματος ή ύδατα υπερχείλισης κ.λ.π. Ανεπιτυχώς, επιχειρήθηκε η εφαρμογή αυτής της τεχνικής στις βυθίσεις της οδικής παράκαμψης των Βουτιάνων από τους εργολάβους που ανέλαβαν να «μπαλώσουν» το έργο… και να το αποδώσουν στην κυκλοφορία.Τα 4 χρόνια που ο Πέτρος Τατούλης διαχειρίζεται αυτά τα θέματα δεν ήταν αρκετά για να καλυφθούν οι  στοιχειώδεις ανάγκες και απαιτήσεις των Λακώνων πολιτών. Παρόλο που υπήρχε σχετική προετοιμασία από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Ο επικοινωνιακός μηχανισμός Τατούλη, ενώπιον της αρνητικής καταγραφής στη Λακωνία, επιχείρησε, προ ημερών, την αντιστροφή του κακού κλίματος με την «παράδοση» του οδικού έργου της Παράκαμψης των Βουτιάνων. Προσωρινά…
Η κίνηση αυτή μοιάζει με «πολιτικό σαρζανέτ» προκειμένου να συγκρατηθεί η ρέουσα κοινή γνώμη και η αποσύνθεση των δυνάμεων Τατούλη στη Λακωνία.
Με την παράδοση του δρόμου - που προσωρινά δίνεται στην κυκλοφορία -  ο Πέτρος Τατούλης επιχειρεί να επηρεάσει την εκτίμηση των Λακώνων και ταυτόχρονα να ικανοποιήσει όσους θεωρούν ότι ο Τουριστικός ανταγωνισμός αντιμετωπίζεται με σπασμωδικά κι έκτακτα μέτρα!
Θα μπορούσε ο δρόμος να ανοίξει, χωρίς φανφάρες και προβολές και χωρίς τις επισημάνσεις ότι έτσι ενισχύεται το τουριστικό προϊόν της Λακωνίας!
Θα ήταν απλά μια κυκλοφοριακή ρύθμιση και αρκούσε η ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας.    notospress 17 Ιουλ    
 
Top