Ο Α.Παπαφωτίου παμψηφεί τακτικό μέλος του πολιτικού γραφείου των Διαμεσογειακών Περιφερειών | Πρωτη news sport

Κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας για
το νέο πολιτικό γραφείο των   Διαμεσογειακών περιφερειών που πραγματοποιήθηκε στην Βενετία της Ιταλίας ,παμψηφεί νέο τακτικό μέλος αναδείχθηκε ο εντεταλμένος Σύμβουλος της Περιφέρειας Πελοποννήσου Απόστολος Παπαφωτίου
 «Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπό μου είναι ιδιαίτερη τιμή γιά εμένα και την πατρίδα μου έχω  πλήρη επίγνωση των ευθυνών μου. Να κάνουμε όλοι μαζί τα επόμενα βήματα για την περίοδο 2016-2018 υπογράμμισε  με δηλώσεις του ο κ. Παπαφωτίου»
Την προεδρία της Διαμεσογειακής Επιτροπής της Διάσκεψης των Παράκτιων Περιφερειών της Ευρώπης (CPMR) για τα δύο επόμενα χρόνια ανέλαβε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μετά την ομόφωνη εκλογή του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα στη διάρκεια της ψηφοφορίας για το νέο Πολιτικό Γραφείο και τον νέο Πρόεδρο που έγινε σήμερα στη Γενική Συνέλευση της Διαμεσογειακής στη Βενετία της Ιταλίας

 
Top