Στην εκδήλωση των εγκαινίων παρευρέθηκε, πάντοτε σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο Περιφερειάρχης ΠελοποννήσουΠέτρος Τατούλης, η θεματική αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου και η Περιφερειακή Σύμβουλος Ελένη Παναγιωτοπούλου (δεν είχε ανακοινωθεί ακόμη ο διορισμός της ως Θεματικής Αντιπεριφερειάρχου).
Κατά την ομιλία του ο Πέτρος Τατούλης τόνισε ότι «η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη ουσιαστικά που ανέπτυξε τη στρατηγική της εξωστρέφειας, έχοντας πλέον να επιδείξει σημαντικά δείγματα γραφής στον τομέα της προώθησης και προβολής του τόπου».
Την ίδια ημέρα η TUI, ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός του κόσμου, δίνοντας στην δημοσιότητα επίσημα στατιστικά στοιχείαεμφανίζει κατά περίπου 23% περισσότερες κρατήσεις από τη Γερμανία για την Ελλάδα, σε σχέση με πέρυσι και βρίσκεται σε τροχιά νέου ρεκόρ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της TUI η Κρήτη παρουσιάζει αύξηση 14%, ηΡόδος 26%, η Κως 14% και η Κέρκυρα 6%, ενώ η Δυτική Πελοπόννησος 32%. Τα σκήπτρα κατέχει η Χαλκιδική με 44%.
Διαβάζοντας με προσοχή τα σχετικά δημοσιεύματα βλέπουμε ότι, η Ανατολική Πελοπόννησος δεν αναφέρεται πουθενά.
Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Δεν κάνει καλά τη δουλειά της η TUI; Έχει κάποιο λόγο να μην αναφέρεται στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και στο καμάρι της τη «Μυθική Πελοπόννησο»;
Υπάρχει κάποιος από την κυβερνώσα παράταξη Τατούλη που θα έχει την ευαισθησία να μας πει το γιατί; Ο κ. Τάσος Τζανής, ίσως, ο οποίος προσφάτως ορίσθηκε ως εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Τουρισμού για την Π. Ε. Αργολίδας, θα το ψάξει και θα μας ενημερώσει;
Η σύγκριση είναι καταλυτική.
Θα μπορούσε κάποιος, εύλογα, να αναρωτηθεί, αν αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα εκατομμύρια που διαθέσαμε για το πρόγραμμα "Μυθική Πελοπόννησος" δεν διετέθησαν σωστά. Μήπως, ακόμη, η μόνιμη παρουσία της κας Νικολάκου και η σχεδόν μόνιμη του κ. Τατούλη στις εκθέσεις του εξωτερικού, αντί ανθρώπων που γνωρίζουν να διαχειρίζονται «τα θέλω» των επισκεπτών μας, δεν είναι η κατάλληλη συνταγή για την προσέλκυση ξένων τουριστών!
Δυστυχώς, η τακτική Τατούλη, Νικολάκου, Μπιτζή, δεν επιτρέπει την μελέτη του τρόπου και του κόστους των δράσεων που ακολουθεί η «Πελοπόννησος ΑΕ» η οποία και υλοποιεί τα της «Μυθικής Πελοποννήσου», δαπανώντας (στο ημίφως) εκατομμύρια, ναι εκατομμύρια, ευρώ. Επομένως και η καλή θέληση για συνεισφορά προτάσεων ή παρατηρήσεων δεν είναι, ρεαλιστικά, εφικτή.
Υ.Γ. Ο Πέτρος Τατούλης, όπως προανέφερα, τόνισε ότι «η Περιφέρεια Πελοποννήσου ήταν η πρώτη ουσιαστικά που ανέπτυξε τη στρατηγική της εξωστρέφειας, έχοντας πλέον να επιδείξει σημαντικά δείγματα γραφής στον τομέα της προώθησης και προβολής του τόπου». Τόσο σημαντικά που …ούτε καν καταγράφονται, σημειώνω εγώ.