Αποκαλύφθηκε απάτη με πλαστά ασφαλιστήρια αυτοκινήτων στην Κόρινθο | Πρωτη news sport

Δεκάδες άνθρωποι έπεσαν θύματα
μιας ασφαλίστριας στην Κόρινθο , η οποία τους έπαιρνε τα χρήματα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου τους και τους προμήθευε με πλαστό ασφαλιστήριο .
Θύμα της συγκεκριμένης ασφαλίστριας καταγγέλει.
«Λοιπόν έπεσα θύμα απάτης εγώ και άλλοι όπως έχω μάθει από ασφαλίστρια της Κορίνθου. Ασφάλισα το αυτοκίνητο μου στις αρχές Νοέμβρη για έναν χρόνο . 
Μέχρι αρχές Νοέμβρη του 2018.
Ανακαλύπτω προχθές μέσω της ιστοσελίδας hic.gr ότι το αυτοκίνητο μου δε δείχνει ασφαλισμένο. Επικοινωνώ με την εταιρεία ασφαλίσεων και κου το επιβεβαιώνει.
Το ασφαλιστήριο που είχα στα χέρια μου ήταν πλαστό.
Χρήματα στην εταιρεία δεν είχαν κατατεθεί.
Επικοινώνησα με την ασφαλίστρια και ευτυχώς παραδέχτηκε ότι τα χρήματα τα έφαγε και πήγε τα κατέθεσε εκείνη την ώρα και ασφαλίστηκε το αυτοκίνητο μου. 
Ενάμισι μήνα ήμουν χωρίς ασφάλεια με ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί καθημερινά».

 πηγή-sfedona.gr 
 
Top