Μιραλάς: «Επέστρεψα σπίτι μου, ευχαριστώ τον κόσμο που δεν με ξέχασε»!βίντεο | Πρωτη news sport

Ο Κέβιν Μιραλάς με ένα χαμόγελο
στο πρόσωπό του μίλησε με θερμά λόγια για την μεγάλη του αγάπη τον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως γύρισε στο σπίτι του! Αποθέωση από 1.500 και πλέον οπαδούς των Πειραιωτών, που... έκαψαν το «Ελ. Βενιζέλος»!

Περισσότερα εδώ:



Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού ο Βέλγος άσος τόνισε κατά την άφιξή του στην Αθήνα για την επιστροφή του: «Ο πρόεδρος (σ.σ. Βαγγέλης Μαρινάκης) έκανε τα πάντα για να έρθω ξανά σπίτι μου. Επέστρεψα στο σπίτι μου. Αυτό το club είναι τα πάντα για μένα.
Ο Ολυμπιακός είναι κάτι παραπάνω από ένας σύλλογος. Κάτι παραπάνω από μια ομάδα. Είναι η οικογένειά μου και ανυπομονώ να φορέσω και πάλι τη φανέλα και να αρχίσω να σκοράρω για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Θέλω να βάλω πολλά γκολ και να βοηθήσω να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που δεν με ξέχασε. Και εγώ τους έχω πάντα στην καρδιά μου. Ανυπομονώ να παίξω ξανά μπροστά τους και να χαρίσω πάλι τίτλους».
 Δείτε την ζωντανή μετάδοση του gazzetta.gr 
 
Top