Η Νομαρχιακή επιτροπή ΠΑΣΟΚ Κορινθίας
,καλεί τα μέλη και τους φίλους του
κινήματος να συμμετέχουν στην πολιτική εκδήλωση που διοργανώνεται το Σάββατο 3
Σεπτεμβρίου στην Πάτρα, από το «Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών
Μελετών Ανδρέας Παπανδρέου» – ΙΣΤΑΜΕ, για τη συμπλήρωση 42 χρόνων από
την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ και τη διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη (Πολυχώρος Πολιτεία – Παλαιά Σφαγεία).
Στην εκδήλωση θα μιλήσει στις 20:00
η Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά .
Η επετειακή εκδήλωση για
τα 42 χρόνια από την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ ολοκληρώνει τον κύκλο εκδηλώσεων που
διοργάνωσε το ΙΣΤΑΜΕ με αφορμή τα 20 χρόνια από τον θάνατο του ιδρυτή του
Κινήματος Ανδρέα Παπανδρέου.
Χαιρετισμούς θα απευθύνουν ο Γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής
του ΠΑΣΟΚ Στέφανος Ξεκαλάκης και ο βουλευτής
Αχαΐας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.
Για τον Ανδρέα Παπανδρέου θα μιλήσουν ο βουλευτής Α’ Αθηνών της
Δημοκρατικής Συμπαράταξης Κώστας Σκανδαλίδης, ο πρώην Δήμαρχος
Πατρέων Ανδρέας Καράβολας και ο καθηγητής
του Πανεπιστημίου Πατρών ΣήφηςΜπουζάκης.
